2010. aug. 4.

Rendszerváltás

Mármint nem politikai értelemben, hanem a laptopomon. Mivel Svédországban dolgozom, ki kellett találnom valamit a nettel lapcsolatban gyorsan. Vettem egy Telia 3G/HSDPA Mobile Broadband Sticket, de mivel LinuxMint alatt offline nem tudtam behergelni, ezért most Win XP-re vagyok kárhoztatva. Persze remélem nem sokáig, mert most nézegettem a how-to-kat erre a Huawei E1750-re.Találtam is megoldást, csak sajna meg kell várnom, míg hazamegyek szeptemberben, mert elég macera, majd otthon újra felteszek valami Linuxot, és azon belövöm.Valószínű, hogy Mint lesz, vagy Crunchbang, addigra talán lesz belőle béta. Bár a Minttel eddig nagyon elégedett voltam Ha sikerül belőni, akkor leírom, hogy mások is okulhassanak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

DE-k WM-ek, satöbbi.. Mé útálom a Gnome-ot?

Mint az virtuális ismerőseim körében ismeretes, Openbox fan vagyok nagyon régóta. Mégsem ezt ajánlanám olyanoknak, akiknek nincs türelme/id...